HomeAanpakVisieNieuwsbrievenTarievenVacaturesContact
Referenties

 

Interim Human Resource Manager bij een ERP-leverancier (IFS Benelux), re-integratie-bureau (Epheon), EMS-bedrijf (Solid Semecs)
Operationeel en tactische HR-vraagstukken en activiteiten. Vertalen visie/strategie organisatie naar HR-beleid. Invoeren van de bijbehorende instrumenten. Leidinggeven aan Officemanagement/Secretariaat. Deelname in managementteam. Onderhandelingen met OR/personeelsvertegenwoordiging. Verantwoordelijk voor personeelsbudget (o.a. personeelskosten, opleidingen, projecten). In-, door- en uitstroom. Salarisadministratie. Rapporterend aan Directie.
Adviseur P&O vraagstukken bij MKB zoals ICT-bedrijf (Rhodix), milieu-adviesbureau (Milon), detailhandel, assimilatiebelichting (Lights Interaction), Activiteiten zoals vastleggen van arbeidsvoorwaarden in personeelshandboek of intranet, opstellen functieprofielen, functiewaardering en salarishuis bouwen, controle salarisstroken en samenhang kruisposten, ontslagzaken, casemanager verzuim, ondersteunen en adviseren op gebied van personeels- en organisatievraagstukken.
P&O adviseur bij een openbaar vervoer bedrijf (Hermes NV, dochter van Connexxion).
Actief op snijvlak van verzuimtrajecten, ontslag en instroom. Fungeren als vraagbaak, aanspreekpunt en vertrouwenspersoon binnen de organisatie voor medewerkers en management over alle hr-gerelateerde zaken. Rapportage aan HR-manager en lid van een team van 3 P&O-adviseurs.
Adviseur inrichting personeelsinformatiesysteem o.a. bij een EMS-bedrijf, ICT, Openbaar Vervoer en aan leverancierskant.
Activiteiten zoals de wensen en eisen in kaart brengen, inventariseren hr-processen en deze vertalen naar de systeemmogelijkheden (ist en soll-situatie), inrichten systeem, training geven aan (potentiële) gebruikers, onderzoek en advisering aansluiting andere organisatiesystemen zoals kloksysteem, archiveringssysteem of bedrijfsoplossingen, SLA besprekingen. 
Mediator en uitwerking ontslagzaak (detailhandel).
Project harmonisatie arbeidsvoorwaarden.
In kaart brengen van de diverse arbeidsvoorwaarden inclusief financiële consequenties van samenvoeging danwel elimineren van onderdelen. Branche milieu-adviesorganisatie i.v.m. fusie/overname van 3 bedrijven. Branche Openbaar Vervoer i.v.m. aanbestedingsgebied uitgebreid overname chauffeurs con-cullega onderneming.
Ondersteuning bieden bij opzet technisch detacheringsbureau.
Helpdeskfunctie op gebied van P&O bij een MKB-platform.
Project updaten functieprofielen/beoordelingssystematiek (ISF-SAO systematiek) – toekenning indeling salarisschalen, training beoordelen op competenties.
Adviseur werving & selectie in branches zoals ICT, zakelijke dienstverlening met name functies op HBO/WO+.
Lokale Omroep Schijndel, adviseur personeelszaken.
Werven, binden en boeien van vrijwilligers.
Voor diverse particulieren:
begeleiden en adviseren omtrent ontslagzaken, outplacement-traject, helpdeskfunctie vragen omtrent arbeidsvoorwaarden/contracten/sollicitatie
Een aantal van onze huidige klanten zijn:
Mocht u overwegen om Cheops Personeelsdiensten in te zetten bij uw personeels- of organisatievraagstukken maar zou vooraf graag referenties willen inwinnen. Neem dan contact op met ons via info en wij sturen u graag een referentielijst toe.



Home
Aanpak
Visie
Nieuwsbrieven
Tarieven
Vacatures
Referenties
Contact